Vakansiyalar
Vəzifə
Elanın tarixi
İş təcrübəsi
Əmək haqqı
Biznesin inkişafı şöbəsi Fərdi sığorta bölməsin Mütəxəssisi.
13 January 2025
İş barədə məlumat
Namizədlərə olan tələblər:
• Təhsil: Ali.
• Qanunvericilik bilikləri: Mülki Məcəllənin 50-ci fəsli və İcbari sığortalar haqqında qanun.
• Kompüter bacarıqları: Microsoft Office Word və Excel – sərbəst istifadəçi.
• Dil bilikləri: Azərbaycan, rus dilində ünsiyyət saxlaya bilmək - arzuolunandır.
• Şəxsi keyfiyyətlər və bacarıqlar: təhlil etmə, yazılı və şifahi kommunikasiya, komanda da işləmək bacarığı, operativlik, intizamlılıq, dəqiqlik və məsuliyyət.
• Təqdimat hazırlama və təqdimat keçmə bacarığı
Əsas vəzifə öhdəlikləri:
• Yeni müştərilərdən gələn sorğuların cavablandırılması
• Sığorta məhsulunun və müştəri haqqında olan informasiyanın və məlumatların müvafiq baza sisteminə daxil edilməsi
• Bütün əməliyyatların mövcud əməliyyat sisteminə işlənilməsinin icra edilməsi;
• Müştəri müraciətlərinin qəbul edilməsi, aidiyyatı struktura (şəxsə) yönləndirilməsi və müraciətin nəticəsinin müştəriyə bildirilməsinin təmin edilməsi;
• Müştərilər tərəfindən ərizə formalarının doldurulmasının təmin edilməsi.
• Yeni müştərilərin cəlbi.
• Vəzifə təlimatından irəli gələn digər işləri həyata keçirmək.
Əmək şəraitinin şərtləri:
• Əmək haqqı: namizədin təcrübə və səriştəsinə uyğun olaraq müəyyən olunur.
• İş vaxtı: 09:00-dan 18:00 –dək olmaqla 5 günlük iş həftəsi.
• Əsas məzuniyyət hüququ: 30 gün. Əlavə məzuniyyət hüququ: Qanunvericiliyə görə işçiyə düşən digər hüquq və imtiyazlarına uyğun verilir.
• Tibbi sığorta təminatı.
Zəhmət olmasa mövzu bölməsində “Fərdi sığorta bölməsinin Mütəxəssisi” qeyd etməklə CV-nizi [email protected] e-mail ünvanına göndərin.
Müsahibəyə vakansiya tələblərinə cavab verən namizədlər dəvət alacaq.
• Təhsil: Ali.
• Qanunvericilik bilikləri: Mülki Məcəllənin 50-ci fəsli və İcbari sığortalar haqqında qanun.
• Kompüter bacarıqları: Microsoft Office Word və Excel – sərbəst istifadəçi.
• Dil bilikləri: Azərbaycan, rus dilində ünsiyyət saxlaya bilmək - arzuolunandır.
• Şəxsi keyfiyyətlər və bacarıqlar: təhlil etmə, yazılı və şifahi kommunikasiya, komanda da işləmək bacarığı, operativlik, intizamlılıq, dəqiqlik və məsuliyyət.
• Təqdimat hazırlama və təqdimat keçmə bacarığı
Əsas vəzifə öhdəlikləri:
• Yeni müştərilərdən gələn sorğuların cavablandırılması
• Sığorta məhsulunun və müştəri haqqında olan informasiyanın və məlumatların müvafiq baza sisteminə daxil edilməsi
• Bütün əməliyyatların mövcud əməliyyat sisteminə işlənilməsinin icra edilməsi;
• Müştəri müraciətlərinin qəbul edilməsi, aidiyyatı struktura (şəxsə) yönləndirilməsi və müraciətin nəticəsinin müştəriyə bildirilməsinin təmin edilməsi;
• Müştərilər tərəfindən ərizə formalarının doldurulmasının təmin edilməsi.
• Yeni müştərilərin cəlbi.
• Vəzifə təlimatından irəli gələn digər işləri həyata keçirmək.
Əmək şəraitinin şərtləri:
• Əmək haqqı: namizədin təcrübə və səriştəsinə uyğun olaraq müəyyən olunur.
• İş vaxtı: 09:00-dan 18:00 –dək olmaqla 5 günlük iş həftəsi.
• Əsas məzuniyyət hüququ: 30 gün. Əlavə məzuniyyət hüququ: Qanunvericiliyə görə işçiyə düşən digər hüquq və imtiyazlarına uyğun verilir.
• Tibbi sığorta təminatı.
Zəhmət olmasa mövzu bölməsində “Fərdi sığorta bölməsinin Mütəxəssisi” qeyd etməklə CV-nizi [email protected] e-mail ünvanına göndərin.
Müsahibəyə vakansiya tələblərinə cavab verən namizədlər dəvət alacaq.
Your browser doesn't have Flash, Silverlight or HTML5 support.