Vakansiyalar
Vəzifə
Elanın tarixi
İş təcrübəsi
Əmək haqqı
Risklərin idarə olunması şöbəsinin Müdiri
29 July 2025
İş barədə məlumat
Vəzifə öhdəlikləri:
sığortaçının ümumi risk profilinin və risklərin idarə edilməsi sisteminin monitorinqini aparmaq;
qanunvericiliklə tələb olunan risklərin idarəedilməsi üzrə daxili normativ sənədləri hazırlamaq, onların yenilənməsini təmin etmək;
sığortaçının istifadə etdiyi riskin ölçülməsi modellərindən əldə olunan hesablama nəticələri üzrə təhlillər aparmaq və dövri hesabatlar hazırlamaq;
riskin limitlərini qruplaşdırmaq və sığortaçı üzrə ümumi müəyyən edilmiş limitlərə uyğunluğunun monitorinqini aparmaq;
risklərin müəyyən edilmiş limitlər daxilində qalmasını təmin etmək və bu prosesə nəzarət etmək;
riskə məruz qalma halları, eyni zamanda risk idarə edilməsi ilə bağlı strateji məsələlər, strateji plan, sığortaçının yenidən təşkili, böyük ölçülü layihələr və investisiyalar barədə rəy vermək;
sığortaçının maliyyə dayanıqlılığı ilə bağlı təhlillər aparmaq;
riski müşahidə edən və vaxtında tədbirlər görən erkən xəbərdarlıq sistemlərinin yaradılması və istifadəsini həyata keçirmək;
motivasiya məqsədli mükafatların müəyyən edilməsindən yaranan risklərin monitorinqini aparmaq.
Namizədlərə olan tələblər:
Təhsil: Ali - İqtisadiyyat, Maliyyə və ya Riyaziyyat üzrə.
İş təcrübəsi: risk, aktuari fəaliyyəti, audit və ya maliyyə idarəetməsi üzrə azı 4 (dörd) illik iş təcrübəsi
Dil bilikləri: Azərbaycan dili, İngilis dili
• Risk yönümlü düşüncə, təhlil etmə, yazılı və şifahi kommunikasiya, komandada işləmək bacarığı, operativlik, intizamlılıq, dəqiqlik və məsuliyyət.
• Üstünlüklər: Ms SQL, Python bilikləri
Əmək şəraitinin şərtləri:
Əmək haqqı: namizədin təcrübə və səriştəsinə uyğun olaraq müəyyən olunur.
İş vaxtı: 09:00-dan 18:00 – dək olmaqla 5 günlük iş həftəsi.
Əsas məzuniyyət hüququ: 30 gün. Əlavə məzuniyyət hüququ: Qanunvericiliyə görə işçiyə düşən digər hüquq və imtiyazlarına uyğun verilir.
Tibbi sığorta təminatı.
• Zəhmət olmasa mövzu bölməsində “Rəhbər - Risklərin idarə olunması” qeyd etməklə CV-nizi [email protected] e-mail ünvanına göndərin. Vakansiya tələblərinə uyğun gələn namizədlər dəvət olunacaqdır.
sığortaçının ümumi risk profilinin və risklərin idarə edilməsi sisteminin monitorinqini aparmaq;
qanunvericiliklə tələb olunan risklərin idarəedilməsi üzrə daxili normativ sənədləri hazırlamaq, onların yenilənməsini təmin etmək;
sığortaçının istifadə etdiyi riskin ölçülməsi modellərindən əldə olunan hesablama nəticələri üzrə təhlillər aparmaq və dövri hesabatlar hazırlamaq;
riskin limitlərini qruplaşdırmaq və sığortaçı üzrə ümumi müəyyən edilmiş limitlərə uyğunluğunun monitorinqini aparmaq;
risklərin müəyyən edilmiş limitlər daxilində qalmasını təmin etmək və bu prosesə nəzarət etmək;
riskə məruz qalma halları, eyni zamanda risk idarə edilməsi ilə bağlı strateji məsələlər, strateji plan, sığortaçının yenidən təşkili, böyük ölçülü layihələr və investisiyalar barədə rəy vermək;
sığortaçının maliyyə dayanıqlılığı ilə bağlı təhlillər aparmaq;
riski müşahidə edən və vaxtında tədbirlər görən erkən xəbərdarlıq sistemlərinin yaradılması və istifadəsini həyata keçirmək;
motivasiya məqsədli mükafatların müəyyən edilməsindən yaranan risklərin monitorinqini aparmaq.
Namizədlərə olan tələblər:
Təhsil: Ali - İqtisadiyyat, Maliyyə və ya Riyaziyyat üzrə.
İş təcrübəsi: risk, aktuari fəaliyyəti, audit və ya maliyyə idarəetməsi üzrə azı 4 (dörd) illik iş təcrübəsi
Dil bilikləri: Azərbaycan dili, İngilis dili
• Risk yönümlü düşüncə, təhlil etmə, yazılı və şifahi kommunikasiya, komandada işləmək bacarığı, operativlik, intizamlılıq, dəqiqlik və məsuliyyət.
• Üstünlüklər: Ms SQL, Python bilikləri
Əmək şəraitinin şərtləri:
Əmək haqqı: namizədin təcrübə və səriştəsinə uyğun olaraq müəyyən olunur.
İş vaxtı: 09:00-dan 18:00 – dək olmaqla 5 günlük iş həftəsi.
Əsas məzuniyyət hüququ: 30 gün. Əlavə məzuniyyət hüququ: Qanunvericiliyə görə işçiyə düşən digər hüquq və imtiyazlarına uyğun verilir.
Tibbi sığorta təminatı.
• Zəhmət olmasa mövzu bölməsində “Rəhbər - Risklərin idarə olunması” qeyd etməklə CV-nizi [email protected] e-mail ünvanına göndərin. Vakansiya tələblərinə uyğun gələn namizədlər dəvət olunacaqdır.
Your browser doesn't have Flash, Silverlight or HTML5 support.
Hesabatlılıq şöbəsi / Mühasib - aktuar
15 July 2025
400-700
İş barədə məlumat
Vəzifə öhdəlikləri:
• Maliyyə hesabatlarının hazırlanması və təqdim olunması.
• Aktuar hesablamalarının aparılması və risk analizlərinin hazırlanması.
• Büdcə planlaması və proqnozların tərtibi.
• Gəlir və xərclərin analizi, maliyyə axınlarının izlənməsi.
• Mühasibat uçotu sənədlərinin düzgün və vaxtında rəsmiləşdirilməsi.
• Qanunvericiliyə və mühasibat standartlarına uyğun işləmək.
Tələblər:
• Maliyyə, mühasibat və ya iqtisadiyyat sahəsində ali təhsil.
• Mühasibatlıq və ya aktuar sahəsində təcrübə.
• MS Office proqramlarında (xüsusilə Excel) yüksək səviyyədə işləmək bacarığı.
• 1C, Logo, SAP və ya digər mühasibat proqramlarında işləmə bacarığı (üstünlükdür).
• Analitik düşüncə və detallara diqqət yetirmə bacarığı.
• Komandada işləmə və vaxtında tapşırıqları yerinə yetirmə bacarığı.
Üstünlüklər:
• Sığorta, bank və ya pensiya fondlarında iş təcrübəsi.
• Aktuar sertifikatlarının olması (əgər varsa qeyd edin).
• IFRS və yerli vergi qanunvericiliyinə bələdlik.
• Power BI.
Əmək şəraitinin şərtləri:
• İş vaxtı: 5 günlük iş rejimi , saat 09:00-18:00.
• İstirahət günləri: Şənbə, Bazar.
• Əməkhaqqı: Müsahibə əsasında namizədin biliklərinə uyğun təyin edilə bilər ( 400-700).
İş yeri: Bakı, Nərimanov r/n, Əhməd Rəcəbli 19A.
Müraciət qaydası:
CV-lərə (foto şəkilli) mövzu yerinə “Mühasib-Aktuar” qeyd etməklə Müraciət et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərməyinizi xahiş edirik.
Your browser doesn't have Flash, Silverlight or HTML5 support.
Fərdi müştərilərlə iş şöbəsinin mütəxəssisi
03 July 2025
İş barədə məlumat
“Meqa Həyat Sığorta” ASC Fərdi müştərilərlə iş şöbəsinə yeni komanda üzvlərini dəvət edir.
Namizədə olan tələblər:
• Təhsil: Ali.
• Müştərilərlə rahat ünsiyyət qurmaq və inandırmaq bacarığı.
• İş təcrübəsi: Sığorta sektorunda biznesin inkişafı və satış sahəsində təcrübəsi olanlara üstünlük verilir.
• Dil bilikləri: Azərbaycan dili (əla), rus və ingilis dili biliyi arzuolunandır.
• MS Office proqramlarında sərbəst şəkildə işləmə bacarığı.
• Yüksək səviyyədə yazılı və şifahi kommunikasiya bacarıqları.
Əsas vəzifə öhdəlikləri:
• Potensial müştərilərin axtarışını həyata keçirmək və onlarla görüşlər təşkil etmək.
• Müştəri məmnuniyyətinin təmin edilməsi və uzunmüddətli əməkdaşlıqların qurulması.
• Müştərilərin tələblərini nəzərə alaraq, uyğun sığorta məhsullarını təklif etmək, sığorta şərtləri və təminatı haqqında müştərinin dəqiq məlumat almasında onlara köməklik göstərmək.
• Satış planının yerinə yetirilməsi və hesabatların təqdim olunması.
Əmək şəraitinin şərtləri:
• Azərbaycan Respublikasının Əmək məcəlləsinə əsasən sənədləşmə.
• Əmək haqqı: Namizədin təcrübə və səriştəsinə uyğun olaraq müəyyən olunur.
• İş vaxtı: 09:00-dan 18:00-dək olmaqla 5 günlük iş həftəsi. (Cümə günü 17:00-dək).
• Əsas məzuniyyət hüququ: 30 gün. Əlavə məzuniyyət hüququ. Qanunvericiliyə görə işçiyə düşən digər hüquq və imtiyazlarına uyğun verilir.
İmtiyazlar:
• Karyera və peşəkar inkişaf üçün imkanlar;
• Peşəkar komandada işləmək imkanı:
• Tibbi sığorta təminatı.
• Sığorta sahəsində qabaqcıl təcrübə qazanmaq imkanı.
Müraciət qaydası:
Zəhmət olmasa, mövzu bölməsində “Mütəxəssis” qeyd etməklə CV-nizi (foto şəkil ilə) [email protected] e-mail ünvanına göndərin. Vakansiya tələblərinə uyğun gələn namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqdır.
Namizədə olan tələblər:
• Təhsil: Ali.
• Müştərilərlə rahat ünsiyyət qurmaq və inandırmaq bacarığı.
• İş təcrübəsi: Sığorta sektorunda biznesin inkişafı və satış sahəsində təcrübəsi olanlara üstünlük verilir.
• Dil bilikləri: Azərbaycan dili (əla), rus və ingilis dili biliyi arzuolunandır.
• MS Office proqramlarında sərbəst şəkildə işləmə bacarığı.
• Yüksək səviyyədə yazılı və şifahi kommunikasiya bacarıqları.
Əsas vəzifə öhdəlikləri:
• Potensial müştərilərin axtarışını həyata keçirmək və onlarla görüşlər təşkil etmək.
• Müştəri məmnuniyyətinin təmin edilməsi və uzunmüddətli əməkdaşlıqların qurulması.
• Müştərilərin tələblərini nəzərə alaraq, uyğun sığorta məhsullarını təklif etmək, sığorta şərtləri və təminatı haqqında müştərinin dəqiq məlumat almasında onlara köməklik göstərmək.
• Satış planının yerinə yetirilməsi və hesabatların təqdim olunması.
Əmək şəraitinin şərtləri:
• Azərbaycan Respublikasının Əmək məcəlləsinə əsasən sənədləşmə.
• Əmək haqqı: Namizədin təcrübə və səriştəsinə uyğun olaraq müəyyən olunur.
• İş vaxtı: 09:00-dan 18:00-dək olmaqla 5 günlük iş həftəsi. (Cümə günü 17:00-dək).
• Əsas məzuniyyət hüququ: 30 gün. Əlavə məzuniyyət hüququ. Qanunvericiliyə görə işçiyə düşən digər hüquq və imtiyazlarına uyğun verilir.
İmtiyazlar:
• Karyera və peşəkar inkişaf üçün imkanlar;
• Peşəkar komandada işləmək imkanı:
• Tibbi sığorta təminatı.
• Sığorta sahəsində qabaqcıl təcrübə qazanmaq imkanı.
Müraciət qaydası:
Zəhmət olmasa, mövzu bölməsində “Mütəxəssis” qeyd etməklə CV-nizi (foto şəkil ilə) [email protected] e-mail ünvanına göndərin. Vakansiya tələblərinə uyğun gələn namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqdır.
Your browser doesn't have Flash, Silverlight or HTML5 support.